Majlis Jamuan Hari Raya Aidilfitri anjuran MPP Zon 13 & JKKK Kg Bukit Naga

Pada 25hb Oktober 2008 (11am~3pm) yang lalu, telah berlangsung Majlis Jamuan Hari Raya Aidilfitri yang dianjurkan oleh Jawatan Kuasa MPP Zon 13 dengan kerjasama JKKK Kg Bukit Naga bertempat di Dewan Orang Ramai Kg Bukit Naga yang diketuai oleh tuan rumah iaitu Ahli Majlis Y.Berusaha En Uthayasoorian a/l Kalimuthu & Y.Berusaha En Buang Bin Hj Ismail (Pengerusi JKKK Kampung Bukit Naga). VIP yang turut hadir termasuk Y.B. Tuan Dr. Xavier Jayakumar A/L Arulanandam (ADUN N49 Seri Andalas / Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kesihatan, Pekerja Ladang, Kemiskinan dan Kerajaan Prihatin), Y.B. Tuan Shuhaimi Bin Shafiei (ADUN N50 Seri Muda) dan Y.Bhg Tuan Mazalan Bin Md. Nor (Datuk Bandar Majlis Bandaraya Shah Alam).









































Selain orang ramai dari pelbagai kaum, turut diraikan 16 orang anak yatim dari Bukit Naga yang juga menerima sumbangan dari individu pemurah.

















Satu majlis kejutan iaitu acara memotong kek sambutan hari kelahiran ke-12 salah seorang anak yatim telah diadakan semasa majlis jamuan. Kek tersebut adalah sumbangan dari ajk JDM Bukit Rimau.











Tahniah kepada jawatankuasa MPP Zon 13 dan JKKK Kampung Bukit Naga kerana telah berjaya mengadakan majlis tersebut.



No comments: